Regulamin sklepu internetowego bijaki.pl
§ 1 Postanowienia wstępne
-
Sklep internetowy BIJAKI, dostępny pod adresem internetowym bijaki.pl, prowadzony jest przez Piotra Czysza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa Piotr Czysz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7841004862 , REGON 630364310.
-
Siedziba firmy, miejsce biura obsługi klienta: Łubowo 34a, 62-260 Łubowo (woj. wielkopolskie).
Dział sprzedaży
tel. 785 646 060
e-mail:[email protected]
Doradztwo Techniczne:
Łukasz Czysz
tel. 795 686 060
e-mail: [email protected]
Kontakt do właściciela:
Piotr Czysz
tel. 601 794 185
e-mail: [email protected]
-
Regulamin Sklepu BIJAKI określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz tryb zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Sprzedawca – Firma Handlowo-Usługowa Piotr Czysz z siedzibą w Łubowie, przy ul. Łubowo 34a, kod pocztowy 62-260, NIP 7841004862, REGON 630364310.
-
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym bijaki.pl Za jego pośrednictwem Klient może złożyć Zamówienie.
-
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą. Dokładnie określa rodzaj oraz liczbę zamawianych Produktów.
-
Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
-
Konto - konto klienta w Sklepie; są w nim gromadzone dane osobowe i adresowe podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia - formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Koszyk – miejsce, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu; w zakładce „Koszyk” możliwe jest dokonywanie zmian w Zamówieniu, np. zmniejszenie lub zwiększenie liczby Produktów lub ich całkowite usunięcie.
-
Produkt – każdy przedmiot dostępny w Sklepie, będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 3 Wymagania techniczne
-
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
-
sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową,
-
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
-
włączona obsługa plików cookies.
§ 4 Informacje ogólne
-
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe i nie posiadają wad fizycznych oraz prawnych. Produkty zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niezgodnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta – „Zamówienie jako gość”.
-
Ceny podane w Sklepie są podane w różnych walutach, w zależności od wybranej wersji językowej, a mianowicie: PLN (złoty), EUR (euro), GBP (funt szterling), USD (dolar amerykański); podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
-
Na ostateczną kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
§ 5 Zakładanie Konta w Sklepie
-
W celu założenia Konta w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz hasła.
-
Założenie Konta w Sklepie jest całkowicie darmowe.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła podanych i zatwierdzonych w Formularzu rejestracji.
-
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
-
W celu złożenia Zamówienia należy:
1.1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
1.2. Wówczas zostaniemy przekierowani do zakładki „Koszyk”.
1.3. W celu „Finalizacji zamówienia”, jeśli składamy zamówienie jako gość, należy uzupełnić dane osobowe i adresowe, wybrać sposób dostawy oraz płatności. Na końcu zaznaczamy przycisk “Zgadzam się z warunkami świadczenia usług”. Po dokonaniu płatności, Sprzedawca realizuje Zamówienie, o czym informuje Klienta mailowo, wysyłając stosowną wiadomość.
1.4. Jeśli posiadamy Konto, wystarczy się na nie zalogować. Wówczas nie trzeba już uzupełniać danych osobowych i adresowych.
§ 7 Płatności
Na każdy sprzedany Produkt wystawiamy paragon lub fakturę.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
przelew na konto bankowe Sklepu,
-
płatność online
-
gotówka - przy wyborze odbioru osobistego
-
za pobraniem
-
W przypadku płatności przelewem na konto Sprzedawcy, Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia na adres e-mail zawierający dane bankowe i numer zamówienia. Na dokonanie wpłaty Klient ma 7 dni.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży i sposób dostawy
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
-
Wszystkie zamówienia widoczne są w zakładce „Koszyk”.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie. Po otrzymaniu płatności za Produkt, przystępuje do realizacji Zamówienia. O każdym z tych etapów Klient jest informowany mailowo.
-
Klient ma prawo wyboru dwóch sposobów dostawy:
a. bezpłatny odbiór osobisty w siedzibie Sklepu
b. poprzez przewoźnika wskazanego w opisie Zamówienia.
-
Ze względu na prowadzony sklep stacjonarny Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny.
-
Sklep realizuje dostawy zarówno na terenie Polski, jak i za granicą.
§ 9 Zwrot zamówionych Produktów
-
Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania Produktu. Ma także obowiązek zwrócić Produkt w ciągu kolejnych 14 dni kalendarzowych.
-
Konsument może odstąpić od Umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
-
Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1.
- w razie odstąpienia od umowy przez konsumenta na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, to konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Towar, który w momencie zakupu jest niedostępny od ręki i jest sprowadzony na zamówienie nie podlega zwrotowi.
- Klienci instytucjonalni (osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej o ile mają zdolność prawną, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą) mogą skorzystać ze zwrotu towaru na własny koszt i z odpowiednim potrąceniem: 5% dla towarów dostępnych od ręki w momencie zakupu i 10% dla towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie klienta.
§ 10 Reklamacja
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu, Konsument ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
-
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie.
-
Zaleca się, aby w reklamacji były zawarte konkretne informacje na temat wady Produktu, daty jej wystąpienia oraz dane osobowe składającego reklamację, wraz z jego oczekiwaniami.
-
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany Produkt na nowy lub zwróci wartość kupionego Produktu.
-
Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 1 niniejszego Regulaminu.
§ 11 Dane osobowe w Sklepie internetowym
-
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
-
Dane osobowe zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
-
Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu mogą być:
-
wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Administratora.
-
wybrany podmiot obsługujący wskazane płatności w Sklepie.
-
Klient ma prawo dostępu do danych osobowych oraz ich edycji.
§ 12 Postanowienia końcowe
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o ochronie danych osobowych.